FANDOM

Kto mieczem wojuje, ten ginie od mojego noża.
Możesz to uznać za przepowiednie.

—Caine

Hari Khapur Michaelson

Caine
Caine podczas fabuły "Bohaterowie umierają"
Informacje
Pseudonim Caine
Tytuły Baron Królestwa Ściemy, Ostrze Tyshalle'a, Wróg Boga
Kasta Pracownik, Robotnik (zdegradowany), Komediant, Administrator
Rasa Człowiek
Pochodzenie Ziemia
Miejsce zamieszkania Ziemia, Nadświat
Kolor włosów Kruczoczarne, potem siwe
Kolor oczu Ciemne
Płeć Meżczyzna
Status Żyje
Rodzice Duncan Michaelson
Małżonek Shanna Michaelson
Dzieci Faith Michaelson
Profesja Aktor (Ziemia)

Zabójca (Nadświat)

Występowanie Bohaterowie umierają
Ostrze Tyshalle'a cz.1
Ostrze Tyshalle'a cz.2
Caine Czarny Nóż
Prawo Caine'a
Hari Khapur Michaelson w Nadświecie znany jako Caine, nazywany również: Baronem Królestwa Ściemy, Ostrzem Tyshalle'a oraz Wrogiem Boga. Aktor a potem Przewodniczący Studia w San Francisco oraz syn Duncana Michaelsona, mąż Shanny i ojciec Faith.

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Hari urodził się jako syn Pracowników. Jego ojciec, Duncan był profesorem w San Francisco. Jednak z czasem Duncan zaczął głosić dziwne prawdy które były zakazane. Bił swoją żonę która w końcu umarła. Hari zaczął pracować dla kupca i jego bandy. Chłopcy bili go, więc pewnego dnia za radą ojca dokopał im i wrócił do domu. Potem jeszcze przez kilka lat pracował dla handlarza zanim Policja Społeczna go nie aresztowała.

Nauka w KonserwatoriumEdytuj

Hari dołączył do Konserwatorium. Jego sponsorem został gangster oraz Biznesmen, Marc Vilo który kilka lat wcześniej dostrzegł talent młodego Michaelsona. Dyrektorem szkoły był Wilson Chandra. Gdy Hari zaczął nie radzić sobie w szkole, został przydzielony do Christiana Hansena. Ten zaczął go uczyć i wspólnie dali sobie radę. Nie spodobało się to Ballingerowi. To on z grupką swoich popleczników zaatakował w toalecie Chrisa. Nieźle pobił młodego Hansena, jednak na ratunek przyszedł mu Hari. Poobijał bandę Ballingera i uratował Chrisa. Potem przeszedł pomyślnie testy i mógł ruszyć do Nadświata.

Wczesna kariera aktoraEdytuj

Nic nie jest wiadomo o wczesnej karierze Hariego w Nadświecie. Wiadomo tylko tyle że podczas swoich pierwszych przygód poznał Shannę.

Małżeństwo z ShannąEdytuj

Wyścig po koronę Dal'kannithaEdytuj

Zgarnięcie korony Dal'kannitha okazało się o wiele trudniejsze niż ktokolwiek by się spodziewał. Moja drużyna – czyli Marade i Tizarre, jedyni dwaj, którzy przeżyli Odwrót z Boedecken, oraz Pallas Ril – musiała zawracać dwa razy, zdobywając jedynie rany i odmrożenia. A Berne... Berne miał własną drużynę. (...)

—Caine, w wywiadzie

Caine5

Caine podczas wyścigu po koronę Dal'kannitha.

Hannto Kosa, młody i brzydki nekromanta zlecił Caine'owi zdobycie korony Dal'kannitha. Hari wraz ze swoją drużyną (Marade, Tizzare i Pallas Ril) ruszył na poszukiwania korony. Podczas wyścigu, doszło do konfrontacji drużyny Caine'a i grupy Berne'a. Pewnego dnia, Caine udał się na zwiad w góry i tam stracił jednego z towarzyszy. Gdy wrócił do obozu, okazało się że Berne i jego ludzie wzięli do swojej niewoli Pallas, Marade'a i Tizzare'a. Berne zostawił list dla Caine'a i wysłał swojego pomocnika, t'Galla po koronie. Problem stanowiło to że Hari nie posiadał pożądanego przedmiotu. Caine nie zwlekał, dorwał t'Ghalla i godzinami przekonywał go by zdradził miejsce pobytu Berne'a. Następnie zabił członka wrogiej drużyny. Michaelson uderzył na obóz Berne'a wystarczająco ostro i szybko, żeby uwolnić Pallas, i we dwoje wywalczyli sobie drogę odwrotu. Jednak para nie zdążyła uratować Marade'a i Tizarre'a. Nie wiadomo kto dostarczył koronę Hannto ale najprawdopodobniej był to Berne. Dzięki koronie, Kosa stworzył swoje nowe ciało i nadał sobie potężnej mocy.

Zabójstwo Toa-PhelathonaEdytuj

Człowiek nie powinien umierać, nie wiedząc, dlaczego został zamordowany.

—Caine do Toa-Phelathona, Bohaterowie umierają

Caine wdał się w łaski księcia-regenta, Toa-Phelethona. Przez długi czas. Hari pracował jako kamerdyner w pałacu Colhari. W końcu pewnego wieczoru zakradł się do komnaty księcia. Powiedział mu że Radzie Braci nie podobają się działania Phelethona. Gdy Michaelosn zabił regenta do komnaty wszedł nieproszony kamerdyner, Jemson Thal. Caine kopnął niewinnego Thala w gardło. Kamerdyner znalazł się na podłodze i zaczął się dusić. Chwilę później na korytarzu pojawiło się dwóch Rycerzy Pałacowych. Jednego z nich, Hari powalił i unieruchomił. Drugi który dostał od Caine'a pseudonim – "Bystrzak" zranił Hariego podczas walki. Studio w San Francisco musiało ściągnąć Michaelsona do domu, gdzie został opatrzony i poddał się rekonwalescencji.

RozstanieEdytuj

Wyprawa przeciw Ma'elKothowiEdytuj

Krucjata Simona BłaznaEdytuj

Shanna wraz z Lamorakiem swoim nowym partnerem życiowym ruszyła do Nadświata by uratować ludzi z ankhańskiej Artystokracji którzy byli prześladowani przez cesarza Ma'elKotha podczas Akitr-tokar (polowanie na Aktirich).

Poszukiwania ShannyEdytuj

Caine3

Caine na dachu pałacu Colhari.

Hari powrócił do Nadświata i postanowił że znajdzie Shannę która wpadła w niezłe tarapaty. Zaraz po przybyciu do Ankhany, Hari ruszył w stronę rynku Kolonii. Na miejscu postanowił wyciągnąć informacje od handlarza. Przeszkodził mu w tym Rcyerz Ściemy. Hari ostrzegł młodego wojownika, jednak ten nie chciał o tym słyszeć. Michaelson musiał pobić dotkliwie młokosa. Po dokonaniu tego czynu, za plecami usłyszał znajomy głos. Należał on do Tommiego. Caine w eksorcie Toomiego i młokosa dostał się do Królestwa Ściemy. Tam spotkał się z Królem Ściemy. Dowiedział się od niego że Kierendal może posiadać informacje na temat Pallas. Caine udał się do domu publicznego przywódczyni Twarzy. Najpierw pobił szatniarkę która przyniosła do burdelu wiadomość o nim. Następnie dotarł na tyły domu. Tatmejsi strażnicy ruszyli na przód budynku zostawiając wolną drogę dla Hariego. Wewnątrz Caine unieszkodliwił skalnika-ochroniarza, Zakka i zaczekał na Kier. Gdy elfka zjawiła się w swojej komnacie wyciągnął od niej informację na temat Shanny, Berne'a oraz Ma'elkotha. Niespodziewanie podczas "wywiadu" w burdelu pojawił się sam hrabia. Doszło do starcia między Caine'm a Bernem. Gdy okazało się że hrabia posiada czar darowany przez Ma'elKotha zmany Puklerz, Hari musiał się wycofać. Udał się prosto do ambasady Klasztorów w Ankhanie. Tam poprosił o spotkanie z ambasadorem. Jakież było jego zdziwienie gdy okazał się nim być Creele. Obydwaj znali się jeszcze z pobytu w Twierdzy Gorthan. Jednak po chwili, Caine wywnioskował z wypowiedzi Creele'a że został zdradzony. Nagle do pomieszczenia wparowały Królewskie Oczy pod dowódctwem Toa-Sytella. Żołnierze zabrali Hariego do pałacu Colhari. Toa-Sytell zaprowadził go do jego komnaty którą przydzielił mu Ma'elKoth. Następnego dnia obaj udali się do Żelaznej Komnaty, gdzie Bóg tworzył Wielkie Dzieło. Podczas audiencji, Ma'elKoth wyjaśnił Caine'owi że kiedyś był Hannto "Kosą". Następnie poprosił Hariego o pomoc w złapaniu Simona Błazna.

Współpraca z Ma'elKothemEdytuj

Zamach na BogaEdytuj

Powrót na ZiemięEdytuj

Po ściągnieciu ze sobą Shanny i Ma'elKotha, Hari był już u kresu sił. Na szczęście jednen z techników posłał po medyków. Chwilę później pojawili się oni w Cavei z wózkiem lekarskim. Po kilku dniach, Shanna odwiedziła Hariego w szpitalu. Powiedziała mu wtedy że złączyła się z Rzeką. Ale postanowiła też spróbować z Harim od nowa (by bliżej się poznali). Oczywiście, Michaelson zgodził się na ten układ. Gdy razem opuścili szpital udali się do Ośrodka Uciszenia Buchanan.

Po powrocie na Ziemię – kilka lat późniejEdytuj

Konflikt z ShanksamiEdytuj

Po tym jak Tan'elKoth skontaktował się z Avery Shanks, matką Karla ta od razu ruszyła wraz z Policją Społeczną na KidZone, zjazd fanów Caine'a w celu odebrania swojej wnuczki.

Powrót do NadświataEdytuj

Więzień DonżonuEdytuj

Wskrzeszenie Caine'aEdytuj

Caine2

Caine zmartwychwstały.

Drugi zamach na Ta'elKothaEdytuj

Dalsze losyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki